Sunday, December 12, 2010

my bday dinner

tanggal 30th Oct, my 33rd bday. as usual my lovely frens arrange wonderful dinner at Al-apa ek nama restaurant arab tu...boleh pulak lupa.
its one of my fav restaurant...YES!!!! dah ingat..Al-DIAFAh...ye kot. setiap kali bday, yg paling susah is nak bagi apa. but this time I dapat hadiah home appliances. thanks my dear fren.....I mmg suka home appliances. Anything to do wt kitchen,cooking...i mmg suka...dari mcm2 jenis periuk ke senduk,sudip semua tu...right now, I wish someone will give me a set of knife as a Gift.. :-D

Ada satu benda yg my fren tak tahu, even my close fren.... I sgt suka character Doraemon. I used to have big Patung Doraemon which I bought in Langkawi..naik bas balik Perak with Doraemon tu duduk seat sebelah sbb BESAR...kiranya, my travel buddy masa tu adalah patung Doraemon..hehehehehheh....it was 15yrs ago..

In fact till now i masih suka Doraemon. I will try not to miss Doraemon show on TV. I dah start collect patung action Doraemon bcos i just find out the shop yg jual.

To my lovely fren who read this...for my next bday, it will be awesome if I can get Doraemon collection. ;-D

No comments: